Bassza meg a minden!

2010.11.15. 13:26

Hogyazakurvakibaszottéletbasznaseggbetefasszopó!

Milyen kibaszott szép kezdés egy hosszú kihagyás után! nemde? Történt ugyanis, hogy most már kibaszott elegem van mindenből, főleg ebből a tetves telibeszart melóból, amiben köcsög három éve szopom katonásan a faszt. Persze köszönhetem magamnak, mialófaszért nem váltottam már, pedig iggényesssen rugdossák a másik oldalon a seggem, hogy már nem is tudom, hogy egyáltalán van-e még vmi amit rugdosni lehet.

Mást nem a fejem, de itt kijelentem, hogy ha vki csak egyszer is hozzá mer érni a (pl) 42-es döglöttpatkányszagú köcsögsegge csillogásával veteksző fényességre vikszolt bakancsával vagy arra hajazó akármilyen lábbelivel, annak kettétépem a haját, leszedem a szemöldökét, az orrába dugom, majd leöntöm benzinnel és ultojára fog ugatni egyet életében, mégpedig mikor alágyújtok! Wuuufffffff!!

Erről ennyit. Mindenhol köcsögök, fasszopók vesznek körül. Néha komolyan azt gondolom, hogy kibaszott egy gyökér lehettem, mikor azt gonoltam, hogy jáááj, mert én annyira társasági ember vagyok, majd ez az eladósdi is menni fog nekem, mert szeretem az embereket... A lófaszt! Gecire rühellem őket, (tisztelet a kivételnek, de abból nem igen sok van...) mindegyik kibaszott köcsög, és persze ők jobban tudnak minden! BUZIK! A lófasz akar segget nyalni másnak, hogy legyen pénze.

Szal most már a pinám tele van evvel a sok szarsággal, meg avval, hogy 24 óra nem elég semmire sem, de azé melózzá mert kell a pénz, de nem akarsz váltani, hiába is kibaszott genny az egész, mert itt azért több a lóvé. Komolyan elmegyek konzummelóra, gyomrom az lesz hozzá, majd megbaszom magam miatta, és ott legalább válogathatok, mint kiskirály a kendermagban... Vagyis lány faszban... Aztán lehet pengetni...

Jah és te görény ne rugdossá, és ne mondd meg nekem, hogy mit csináljak, mert odamegyek, és szétkaplak, mint foxi a lábtörlőt!

A bejegyzés trackback címe:

https://basszamega.blog.hu/api/trackback/id/tr192450008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása