Bassza meg a Vision Express!

2010.07.25. 13:54

Egy ideje megkértek rá, hogy írjak egy bejegyzést ide. Erre a kibaszott blogra. Hát tessék! Basszátok meg!

Dolgozom, mint jómunkásemberhez illik, mert mér’ ne, szülni nem tudok pénzt, hogy bassza meg a Teremtő!

Egy geciszar optikai cégnél vagyok, mint optikai eladó, és ebben a legnagyobb kibaszás, hogy én is szemüveges vagyok. Nem is ez a lényeg.

Felvétel, ígérgetés – mert persze ígérgetni lehet; elhúzni a szaros mézesmadzagot az ember orra előtt, és az nem veszi észre, hogy bűzlik, mint a kurvaisten, mert kell neki a rohadt állás – figyelembe veszik, hogy vidéki vagyok. Mondhatom, figyelembe vették. Folyamatosan 11 órázom, mint a geci retkes paraszt, 7.20kor kelek, hogy 10re beérjek és mit ad a szopatós Isten?  Hogy éjfélre érek haza! Mert nem tudják megírni a tetves beosztást úgy, hogy az jó legyen. De ez már annyira nem lényeg, megszoktam. (mondjuk) Itthon meg azzal basztatnak, hogy miért nem csinálok semmit – pedig csinálok – meg jajgatnak, hogy enni meg aludni járok haza. Vagyis, hogy már lassan enni sem, mert a fostalicska beosztás, meg a redvás vásárlók miatt az embernek nincs ideje a telibeszart 20 perces kajaszünetben rendesen enni.

Most meg kitalálták, hogy létszámstop van, és nincs ember, és oldjuk meg. Faszom! Mekkora köcsögség már úgy megírni a beosztást, hogy másfél órával a munkakezdés előtt már benn döglesz és faszomsincs kedvem a kibaszott tetves bevásárlóközpontban ténferegni, mert már kinyomott szemmel is tudom, hogy mi hol van abban a retkes pöcegödörben. És mivel Isten engem kifelejtett a faszszórásból, így még arra sincs lehetőségem, hogy kiverjem. Kösz szépen, hogy gondoltatok ott fenn rám! És ilyenkor mi a lófaszt csináljon az ember? Egyek szart vagy fogjak békát? Monnyuk talán ki kéne néha takarítanom azt a tetves vízesést és akkor az üresjáratom ki lenne fizetve a „kibaszott gazdag vagyok, semmit nem csinálok mégis dől a pénz hozzám” adományaiból, ami már negyed éve ott rohad a pocsolyaszagú fosos vízben. Csak ugye azt nem lehet, mert csak…

És akkor ez még mindig nem elég, mert miért ne lehetne kinevezni egy eladót helyettessé, és miért ne maradna ugyanabban a  boltban, ahol ÉN dolgozom? A nemlétező faszom se kívánta magának az egészet. Felvitték a dolgát, mint kiskirálylány kapirgál a szarkupac tetején, egyre jobban beleássa magát, illeg-billeg, szart se csinál – vagyis hogy pont azt, de csak azt, hogy a retkes kurva szájbabaszott gecimaradék folyt volna le inkább apja lábán, de azért fogadjunk neki szót! Miért is? Ugyanolyan büdöset szarik, mint én, nem különb, ráadásul a munkáját sem végzi… Szal NEKEM az ilyen ne dumáljon vizet! Bár gondolom a seggnyaláshoz a bor jobban illik… Aranyszéken ülve én is tudok parancsolni, teleszarni mindenki fejét, és még jól meg is fizetnek! És az üzletvezetőről akkor még nem is írtam… Róla csak annyit, hogy bassza meg a tetves jó kurva döglött anyját!

Akinek nem tetszik, azt szívesen látom egy jó nagy seggberúgásra és utána ráültetem egy arab telivér telibeszart görbe faszára!

 

[ Bazdmeg, hogy a picsába beszélsz leány létedre ilyen kurva rondán?:D Ami fontosabb, hogy valamit kezdj ezzel a betűmérettel, mert megbassza a szememet a monitor mire el tudom olvasni(tököm tudja h te állítottad-e el, ha igen, legközelebb figyelj oda mert ráduszítom Pált!) Egyébként üdv A Családban.B) - Pecek ]

[bazdmeg Te! direkt volt ez a betűméret, vagy engem választott... ki a faszt érdekel? a hatás megvolt, és ez a lényeg! mmmm... család... micsoda kibaszott szó... a jelentésével is tisztában vagy? uszíthatod, ha az jól esik... úgyis én vagyok a TÖKÉLETES... :D mellettem semmi esélye... de majd megmutatom... :P grat-grat (okaeri) - sweet.kaida]

A bejegyzés trackback címe:

https://basszamega.blog.hu/api/trackback/id/tr982174644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

beszoloksirpaleenak 2010.07.28. 23:18:51

Az egy dolog hogy sirpalee egy primitív frusztrált állat de kedves sweet kaida, ha te egy létező személy vagy, és valóban egy nő, akkor... akkor ezt hogy? De komolyan, ilyen mélyre süllyedni nő létedre az valami brutális, nem is tudom mit lehetne erre mondani. Ez neked humor? Vagy annyira nem tudsz beilleszkedni sehova hogy kínodban sirpalee társaságát keresed és felveszed a stílusát? Egyszerűen nem tudom elképzelni hogy egy nő magától ilyen legyen. Vagy ha mégis lehet akkor nagy baj van a világgal.

sweet.kaida 2010.07.28. 23:23:42

szeva töki!
már vártam, hogy mikor fogsz meglátogatni… a nagy izgalomban nedves lett a puncim! és lássanak csodát, megjelentél a színen…
de hogy ekkora tahót még Isten sem látott, az már biztos! nem tanították neked édes fiam, hogy a lányoknak nem így kell udvarolni? jah bocs, TE a fiúkat szereted, és ők KEMÉNYEN szeretik! itt a kutya elásva. Nem baj, megértjük, csak azt nem, hogy miért nem téged tapostak el a Love Parade-n. Tán nem volt elég időd egy alapos seggbekúrás után az első sorba visszasántikálni? ejnye. kezdő vagy. hogy szopok-e? a te szaros faszodat nem, kösz.
Képekkel meg nem illik dobálózni, mert letöröm a redvás kezedet és beleszúrom a hátadba!
Hogy sirpalee micsoda és hogy állat-e azt csak én tudhatom, te max. csak találgathatsz, de nincs mivel, így ez is kipipálva. tudod a majmok is tudnak értelmes szavakat írni ha pötyögnek egy kalviatúrán, de te még egy kibaszott amőba értelmi szintjét sem vagy képes felülmúlni.
nem majmolok senkit, én én vagyok, egyedi, utánozhatatlan. és nem kell irigykedni a csúcsos pólómra! ha kell, szívesen csinálok neked is olyat…
süti beállítások módosítása