Legutóbb azt írtam, hogy az az utolsó post, de ezt bűn lenne magamban tartani..

Talán van, aki még emlékszik Dr. Fail József kollégára, egy hasonló gyöngyszemre bukkantam fb-n.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindig elgondolkozok ilyenkor, vajon milyen gyerekkora lehetett egy ilyen embernek?

 

Más

Nem akartam erre kitérni, de már nagyon úgy vagyok vele, hogy a jf ipar meg úgy az egész világ kapja be a faszomat. Szóval volt az a foshulladék amin dolgoztam, kb egy évig(+/- pár hónap), a kiadó baszott szólni, hogy vista\win7 alatt eszembe se jusson admin jogot követelni a futtatáshoz, mert akkor baszik működni a másolásvédelem és elszállt az egész failed to start üzenettel - erre meg majdnem egy héttel a megjelenés után derült fény, ééés mire felkerült a javított verzió már a kutyát nem érdekelte, és kb jobban jártam volna, ha elmegyek pár napra péknek. Vagy benzinkutasnak. Vagy bárminek.

Szóval gáz a helyzet, eléggé, de ha nem lenne elég, akkor ott van még az is, hogy a vasmadárnak gyújtásproblémája van, és elképzelésem sincs, hogy mitől, az alaplap+vezetékezés jó, gyerta+pipa jó, gyújtáskapcsoló is rendben van, egyszerűen csak nincs szikra - illetve nagyritkán van.. Az ember azt hinné kontakt hiba, de ezt is ki lehet zárni, mert minden vezetéket kicseréltem. Valakinek nincs crm kaliberű motorja, jó állapotban, retttttenetesen olcsón?

A bejegyzés trackback címe:

https://basszamega.blog.hu/api/trackback/id/tr952582529

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása