Bassza meg a defekt!

2010.04.07. 09:58

Amint felkelt a nap, betoltam az itt az én időm című klasszikust(aljas bab, nagyon raj, kötelező!), természetesen veszettül ráhangolódtam a motorozásra, és amúgy is volt egy kis dolgom a városban, úgyhogy felpattantam a gépsárkányra.

Nagyba szaggatok, üvöltöm azt a szart ami éppen szólt a fülembe, aztán egyszercsak elkezd szitálni a moci, mondom wtf, átmentem valamin, és felragadt a kerékre..? Nem volt egyértelmű, hogy mi a gond, de azért lassúzva haladtam tovább(örültek is az autósok, 4 sávos úton 30 al száguldoztam, jött is a dudálás - pedig az út szélén mentem. Mindegy, seggfejek azok is.) Szóval elgurultam csavart venni(eredetileg ezért indultam), és akkor vettem észre, hogy full lapos a hátsó. Fuck yeah! kiáltással megindultam egy közeli benzinkútra, mikor odaértem, rányomtam a pumpát, és mit ad Isten, lófaszt nem növekedett a gumi. Átgurultam egy másik kútra, hátha csak a pumpa szar.. De persze, hogy nem.:) Szóval most király pitti-paldi a helyzet, egy robogós(!!) boltban rendeltem belsőt, délutánra megjön, de hogy mi a retkes fasszal megyek be, az még kurvajó kérdés..

Jah, és persze, hogy szopat a víz is, ereszt a víztérfedél egy kis repedésnél, és sehol nem találok ilyen szart - az über-állatság, hogy a víztartály kupakjával se stimmel már valami, onnan is ömlik bazdmeg.. Szar az egész, ahogy van, nagyon közel járok ahhoz, hogy felgyújtsam a büdös faszba.

A bejegyzés trackback címe:

https://basszamega.blog.hu/api/trackback/id/tr681900985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása