Bassza meg a pénzenergia!

2010.03.04. 01:47

Nagyritkán ráveszem magam egy kis esti tv nézésre, így történt ez ma este is. Egy véleményem szerint kurva jó filmet sikerült meglesni(valami nyomozó nyomozgatott, érdekes volt), utána átkapcsoltam a tévé kettőre, és mi a lófaszt látok? Kéremszépen, ha a 475Ft\perces hívásdíjat kifizetem, a Merlin(nem vicc, komolyan így hívják!) indítja felém a pénzenergiát! Na de hogy is néz ez ki? Nézzük csak, valószerű helyzetbe helyezve.

Jó estét kívánok, Pecek vagyok!

-Jó estét, kedves Pecek, én Merlin vagyok!

Szeretnék részesülni a pénzenergiából!

-Rendben, kedves Pecek. <Merlin komoly arcot vág, zene fokozatosan elhalkul, Merlin arcára ráközelít a kamera, az izgalom a tetőfokára hág> Ön három napon belül, legkésőbb a harmadik napon, harmincezer forintban fog részesülni. Egy... Kettő... Három... Küldöm a pénzenergiát! <és itt leteszik a telefont.>

 

Merlin tanonca(aki mellesleg egy rózsaszín inges gyökérkezdemény) ámul

-De hát Merlin, ez csodálatos! Hát küldöd itt a pénzt mindenkinek, három napon belül, 30k Ft, hát össze szarom magam ha ilyen jó üzlet van még egy a világon! 500Ft ból ki csinál 30k t? Hát ez hihetetlen, Merlin, istennő vagy!

 

Itt jegyezném meg, hogy a létező összes betelefonálónak ezt mondja Merlin, aki egyébként egy vörös picsa. Merlin nő. Érted. Nagy király lehet aki kitalálta, gondolom görbül az orra rendesen. [ Nő? Wtf? Én elsőnek azthittem csak elírtad az istennőt... - sirpalee ]

A bejegyzés trackback címe:

https://basszamega.blog.hu/api/trackback/id/tr51807670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása