Bassza meg az MSI!

2010.07.29. 10:08

Újra itt, lehet örülni nekem.

 

<tapsvihar és őrjöngés>

 

Köszönöm-köszönöm, nem kellett volna. Szóval a lényeg. Sikerült rátennem a kis mancsomat egy msi notira a tegnapi nap folyamán. Oprendszer nélkül rendeltem, nyílván az ár miatt(illetve _elvileg_ van rajta freedos), délután fél 4 előtt pár perccel meg is érkezett(megjegyzem, a sprinter is megbaszhatja magát, direkt beírtam a kurva megjegyzés részbe, hogy fél négyig érek rá, és a tajparasztok még azt a nyomorult telefont se voltak képesek felvenni, várakoztatáson voltam 20percen keresztül, aztán leraktam a faszba.)

 

Szóval a gép a kezemben, gondoltam abban a pár percben kibontom megcsodálom bedugom megnézem milyen, ilyesmi. Az elején még minden simán ment, szépen beröffent, aztán a bootnál történt egy furcsaság - konkrétan nem tudott bootolni. Okés, semmi gáz, úgyis le akartam törölni a freedost a retekbe és win7 et rakni rá, de ugye idő már nem volt rá, és amúgy is mocskosul fáradt voltam. Másnap (ma) reggel ébredés után noti kézbevesz, és indul a banzai.

 

Win7 telepítő lemez be, noti indít. Lófasz nem történik. Nem gáz, biosba be, csekkolom honnan akar elsődlegesen bootolni. Természetesen(ahogy minden normális gép esetében) lemezről, aztán próbálkozik a merevlemezzel. Fejemen wtf ábrázattal megnéztem az asztali gépen, hogy mi a rák van, hátha karcos a lemez, vagy ilyesmi, persze semmi baja, az asztali gond nélkül olvassa. Itt kezdtem kiakadni.

 

Jobb híján megpróbáltam xp t rakni rá, hátha alapon. Lemez be, olvassa, epic fuckin win - gondolta a balga! De NEM! Egyszercsak kiírja bazdmeg, hogy szopjak faszt, nincs vinyó a gépben. Én meg csak nézek, hogy mi a repedt here van már megint, előkotortam egy lemezről bootoló xp t(laza 10-15p alatt be is töltötte az egészet), nézegetem a partíciókat, és nincs semmi. Semmi. Csak az optikai meghajtó, semmi más.

 

Partition Wizard kézbe, elvileg ki tudja javítani az esetleges hibákat(feltételeztem, hogy a freedos telepítése közben nyeklett meg a móka), de közölte velem, hogy ugyan a 320 as vinyó érzékelhető, de kitörölhetem vele a seggem, mert corrupt mint az állat. Nyehehe.

 

Írtam a pcx es arcoknak, hogy ilyenkor mi a tököm van, egyelőre semmi. Egyik napom se legyen ennél jobb!B)

A bejegyzés trackback címe:

https://basszamega.blog.hu/api/trackback/id/tr122184256

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása