Bassza meg az A4!

2010.02.03. 13:15

Nem egészen fél éves csoda-billentyűzetem szarakodik az utóbbi pár napban, Ű-t lenyomva rendszeresen hozzávág egy enter-t is, ami elég kellemetlen tud lenni, pl chat közben. Eddig elviseltem,azonban ahogy felkeltem reggel, is ideültem a gépemhez, előtört belőlem az állat, és megfogalmazódott bennem egy kérdés, hogy mi a jó isten faszáért nem lehet normális billentyűzetet gyártani?!

Nem akartam ezt a márkát, noname szutyoknak tűnt(utólag láthatólag valóban az), egy jf-es arc ajánlotta anno, mert hogy mekkora rajság, van neki egy 7éves A4 billentyűzete is, és még az is működik. Működni működik bazdmeg, csak szarul!

 

Persze talpraesett gyerek vagyok, aki a jéghegy hátán is megél, úgyhogy a kezembe vettem az irányítást - és egy csavarhúzót. A szétszedésnél már belefutottam egy apró tervezési bakiba, konkrétan arról van szó, hogy az egyik csavar kívülről nem elérhető, csak ha letépem a billentyűzet aljára helyezett csúszásgátlót. Bravó, bazdmeg! Szedje le a paraszt, hogy aztán abból is vehessen újat, ha elbaszódik a szarotok, mert véletlenül sem adtok hozzá tartalékot! Természetesen a precíziós műszerrel(a már fentebb említett csavarhúzó) és egy kis gondos feszegetéssel sikerült megoldani a problémát, és ezzel együtt véglegesen eltörölni az utamba kerülő csavart.

 

A következő meglepetés ezután ért, de itt már teljesen világos volt minden probléma gyökere. Az A4 Tech mérnökei egytől egyig buzik! Nézzétek csak meg a rózsaszín gumi szarokat, egyenes ember nem rak ilyet egy gamer billentyűzetnek csúfolt akármibe.

Miután sikerült túllépnem a kezdeti sokkon, elkezdtem kajtatni az után, ami miatt eredetileg turkálni kezdtem ebben a fostengerben. Ez is meglett..

 

A felső az [Ű], az alsó az [enter] gombja. Nem tudom, melyik tajparaszt találta ki, hogy csak ez a kettő legyen egymáshoz ilyen szájbakúrt módon közel, de az eredménye meglett, ha entert nyomok kapok Ű-t is, ha Ű-t nyomok kapok entert is. Pazar. Persze ez még kiküszöbölhető lett volna, ha a gombot belülről rendesen lezárják(egy kis henger alakú műanyag szarban van, aminek az oldalai nem érnek le teljesen, ezért bőven kilóg alóla a fentebb mutatott szexszimbólum, és vadul nyomkodja azt is, amit kurvára nem kéne neki.)

Végül sikerült megoldani a dolgot, összeraktam egy régi billentyűzet darabjaiból, az szintén hulladék, viszont ez a része éppen jó volt.. Na mindegy, ezen is túl vagyunk, végre van rendes Ű betűm, enter nélkül, tessék megtapsolni, és örülni - A4 terméket meg soha, semmilyen körülmények között nem vásárolni, mert rábasztok. Aztán majd lehet basszamegolni, hogy miért nem hallgattatok a basszameg-re..

A bejegyzés trackback címe:

https://basszamega.blog.hu/api/trackback/id/tr641725269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása