Néha (kibaszott gyakran) eltűnődöm, mennyi ostoba gyökér van ezen a világon. Persze ilyenkor mindig eszembejut a tajgetosz, de sajnos ez az ótvaros liberális gondolkodás nem engedné meg, hogy tényleges megoldást találjunk erre a fájó problémára - mindannyian tudjuk, hogy a részleges népírtás lenne a megváltás, de hát ezt mégse lehet a mai világban hivatalosan összehozni. Idézet jön, nem buzeráltam. [ na igen. tarkónlövést az összesnek. - sirpalee ]

 

Vég lett a kapcsolatunknak de nem bír békén hagyni. Mit csináljak hogy békén hagyjon?
Már 2 hónapja szakítottam vele azóta más bnőm is van de nem hagy békén és még a bnői is megfenygettek. Megírtam nekik hogy haggyanak már engem de nem bírnak békén hagyni.Mit kéne tennem?? MErt azért nem üthetem meg őket....:S

[ Dehogynem. - sirpalee ]


A válaszok

Dehogynem.


Buta a csaj, de nagyon, nemhogy ő nem hagy békén, de még a barátnőit is rád uszítja. Ugyan már ne félj tőlük, mint tudnak kavarna ilyen fruskák! Ne is reagálj rá, mint ha nem is léteznének. Látod látják, hogy felidegesítenek vele, annál jobban kavarnak. Viszont ha életveszélyesen fenyegetnek jelentsd a rendőrségnek, majd az helyreigazítja őket.

[ életveszélyesen pár csaj? mitcsinálnak meghúzogatják a hajadat? pár idióta fruskáról van szó, nem alyxről vagy zoeról aki szétrúgná a picsádat. - sirpalee ]

a nőket sose szabad ütni mindig csak rugdosni lehet XD
Voltam már én is így hogy nem hagyott békén mondjuk én lekiabáltam a g.cibe mikor már túlzásba vitte a hisztiét és végül is belátta hogy semmi esélye.
a barátnőit meg rugdosd fel én is ezt tenném.

[ naná, hozzáérsz és még megfertőz valamivel. acélbetétes bakancs, nincs fertőzés, nincs veszély csak pure fun. - sirpalee]
   

     A kérdező :
hát vanak haverjaim de azok viszont ojanok ha szólok nekik akor azok a csajok nem jönek ki a korházból 1 évig sem de azt meg nem akarom de beszélni meg nem lehet velük:S Mert egyszer lefeküdtünk de azt se non akartam csak a csaj miatt de tudtam h ez lesz belőle:S



    Nőt nem szabad megütni (csak ha kéri) ez alap. A fejleordítás esetleg működhet. Alapból nem értem mire számít egy ilyen. Ha hónapokig idegesít attól majd ellenállhatatlanul megszereted? Ezt akár meg is kérdezheted tőle. (Ordítva)
Mégis mi a fenével fenyegettek meg a barátnői?
[Pali, ez véletlenül nem te voltál?:D] [ nem. én csak anyázok gyakorikérdéseken. - sirpalee]

    Cigányok?

     A kérdező:
egyik cigány de az nem gond eltennénk lábalól ismerünk komoly embereket:) de am nem tudom h mit kel h tegyek fejleorditást meg nem naon tok alkalmazni:S

[ mert puhapöcs vagy. odamész leordítod a picsába, és otthagyod. - sirpalee ]


    A cigánysággal vigyázni kell.
Ha felcsinálod, elveszed.
Nehogy véletlenül összeakadj egy roma törzsfő egész alattvalói csapatával...
A kannibálcigányok azok meg tényleg veszélyesek.

Üdv: Marton Hero



     A kérdező :
ja a cigány nem gond:) MAffiából ismerek embereket azoknak nem gond az ijen csak a csaj bnője cigány... de ezt tuti megütöm csak a csajt nem akarom mert fájna belül nekem:S

[ cigány, vagy a barátnője cigány, egyremegy. gondolom nem teljesen fehérbőrű... tudod a kosz a kosz társaságában érzi jól magát. - sirpalee ]

    Ne is bántsd! Nem helyes nőt megütni. A cigány nem nő vagy férfi csak képződmény.
Nem vagyok rasszista te ilyen helyzetben furcsa gondolataik támadnak ezen nép tagjainak.


Am tetszik a felfogásod... írj privátba és beszélünk a barátnődről.

[ meg akarod kúrni mi? ennyire nincs farkad, hogy a tökös nőket szereted? menj buzik közé, ott legalább találsz farkakat. - sirpalee ] 

Eltenni lábalól.. egyébként is, van neki ijen ismerőse, meg még ojan is. Vigyázni kell vele.

 [ igen. ijen kis szar hüje vagy te is. és veled is vigyázni kell, nehogy gyerekeid legyenek, mert ha te is elkezdesz szaporodni, még pár eltaposandó féreggel lesz több a világban. ne féljetek, ha a motorosok összeállnak, nem fog már sokáig fájni... - sirpalee ]

Edit.: Nem akartam külön postot neki, de azért ez is egy gyönygszem.

Szerintetek a fiuk vagy a lanyok csokolnak jobban?

Aki tudja a választ, jelentkezhet nálam tarkólövésre. Nyugalom, jut mindenkinek. (bár a csókolózós lányokkal nincs problémám, de ezt mégse írhatom le, gondolom ez is valamiféle torzulás.. de telibeszarom, ha két jó suna smadzerol, az olyasmi, mintha egyszerre tömném a pofámba az epres és a vaníliás jégkrémet.) [ és ha két jó suna cidáz egyszerre? - sirpalee ]

A bejegyzés trackback címe:

https://basszamega.blog.hu/api/trackback/id/tr991748399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása