Bassza meg a fiatalság!

2010.02.03. 01:42

Egy kis háttértörténet, amit a teljesség igénye nélkül szeretnék felvázolni, mielőtt belekezdenék (az egyébként elég súlyos, fájó és rám nézve rettenetesen kellemetlen) témába. [azért még én sem vagyok olyan idős, hogy nekem se legyen kellemetlen - sirpalee]

Szóval az egész úgy kezdődött, hogy játszani szerettem volna, de abban a pillanatban ez nem volt megoldható, így gondoltuk felmegyünk egy kicsit chat.hu-ra zsidózni, meg dzsihádot indítani, ilyesmi. [és mire felmentünk jött le éppen az l4d, csak már nem akartam elrontani a hangulatot - sirpalee] Kb fél óra alatt csak pár gyenge beszólást sikerült begyűjteni, semmi olyasmit ami kikerülhetne a blogra, révén pár perccel később én sem emlékeztem rájuk, annyira gyengék voltak. [beszólás? olyan gyenge szövegek voltak, hajjaj... egy kis stílusos flamelés, anyázás már akkora elvárás? - sirpalee] Akkor aztán véletlenül megláttam a 15-20 éveseknek fenntartott szobát, és még élet is volt benne, ráadásul az leső pár sor valahogy így kezdődött 'tudtok olyan sulit ami fizikai munkát ad? Vonatkerék pumpálás nem érdekel.'

Pár percig normálisan mentek a dolgok, aztán jött az anyabaszás, valaki beírta, hogy 'muszály', erre én, hogy 'akarod mondani muszáj' - és kész, a sok tinifasz beindul, végre van kire ráköpni a sok turhát ami a héten összegyűlt bennük. Mert mit emberkedek én az ő területükön, menjek a 60+ szobába,ott helyesen írnak stb.

 

Sajnos az eset koránt sem egyedi, így nem beszélhetünk pár ostoba emberről, sokkal inkább az egész fiatalságról(nyilván vannak kivételek, de ahogy ezt egy okos ember is megmondta, a mikroszkópikus eltéréseket csak a matematikában vagy a fizikában vesszük számításba, esetleg még ott sem.) Egészen konkrétan a 12-18 éves korosztály, ahol a legjobban megfigyelhetőek ezek a torzulások, előtte még kisgyerek, utána meg jó esetben felnő. Na de mire is gondolok konkrétan? Gondolom mindenki találkozott már a jó öreg ikszdé meg lol effektussal, amikor a delikvens minden mondata után kirakja a kurva hangulatjeleket, de nem elég, hogy kirakja, mert abból ugye nem lehetne leszűrni, hogy ez most vicces, kirak belőle mindjárt húszat-harmincat! Értitek mire gondolok, nem?:D:D:D:D:D:D:D:D Szánalmas. [hát nem tudom mennyire igaz, hogy megkomolyodnak 18 év után... szerintem semennyire sem. 10 éve, amikor én voltam ez a korosztály, mi nem voltunk ilyenek, igaz? nem volt pl még a net ennyire alap dolog, nem lógott mindenki egész nap és így tovább. vagy lehet csak az én környezetem volt normális? mi lesz ezekből ha felnőnek? mondjuk mekibe még mindig mehetnek dolgozni. jaj az volt a durva, mikor az egyik elkezdte magyarázni, hogy ő mennyit nyom fekve, és hogy nem dolgozik, hanem majd a maffia. hát azon behaltam :D . vicces lesz mikor kikerülnek a nagyvilágba, és jön a bumm, hogy semmit sem érnek. bár ha anyuci tud még pénzt adni nekik egy ideig, akkor halasztgathatják kicsit a dolgokat. - sirpalee]

Itt persze nem áll meg a dolog, akkor kerül a tetőpontjára, amikor elkezdenek anyázni. Egészen más egy stílsusos beszólás, és egy sima 'menj a kurva anyádba' jellegű szarság. De most komolyan, ezek már nem tudnak válogatott módon káromkodni? Akárhogy is nézem, a kultúránk része ez is, nem véletlen van ennyi szitokszó a magyar nyelvben, tessék szépen kihasználni őket. Mert egyáltalán nem mindegy, hogy hogyan küldesz el valakit az anyjába, ha csak simán beszólsz, mint azok az ostoba tirpákok akikkel nemrégiben volt szerencsém fárasztani az értékes agysejtjeimet, akkor csak magadat röhögteted ki - ellenben ha úgy szólsz be, hogy a másik köpni-nyelni nem tud, akkor biztos lehetsz benne, hogy nem te vagy az, akin mindenki röhög, ennél fontosabb meg egy ilyen 'harcban' nincs.

Persze mindent összevetve semmi értelme ezeknek a csatározásoknak, se előrébb se hátrébb nem leszünk, bárhogy is végződjön, szóval csak óvatosan.:)Jaj, erről eszembe jutott egy kép, amit még a későbbi esetleges flamewarokra tettem félre..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Most, hogy visszaolvastam a postot, eléggé komolynak tűnik. Túl komolynak. Nem való ez egy basszamega blogra! Viszont sokat szarakodtam vele mire kész lett, úgyhogy kint marad, akinek nem tetszik, cidázhat - nagy csöcsű, fiatal lányok előnyben! [csatlakozom, csak nálam nem előfeltétel az óriási csöcs :) . amúgy meg kell az ilyen stílus is, büszke vagyok rád ;). - sirpalee]  Most nagyon meghatódtam, alig tudok bazmegolni.:) - Pecek

Ha már a nagy csöcsű csajok..

Szóval, hasonló paraméterekkel megáldott csinos, fiatal, tanult, kulturált hölgyet keresek, aki leszopna. [szintén keresek én is :) - sirpalee]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[nekem ez a kedvemcem :) - sirpalee] Ezeket én is szúrnám.:P - Pecek

A bejegyzés trackback címe:

https://basszamega.blog.hu/api/trackback/id/tr321724441

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása