bassza meg a villanysütő!

2010.12.29. 23:00

tudniillik úgy esett egy ideje, hogy van ez az univerzális hipcsiszupcsi villany- és gázsütőnk.

hogy esett hogy nem, csináltam amcsicsokissüticskét. nem tudom, mi a rühes lófaszáért kell annyi gombot mert csillámtekerentyűt rátennei, hogy úgy néz ki, mint egy agyonbaszott karácsonyfa! de mindegy, mellényúltam és 3 adag süticskét grilleztem ki. néztem is nagyokat, hogy miabikagecifolyik itt, füstöl a tepsi, füstöl a süti... aztán leesett. nah erre jött jóanyám, és elkezdte kiszedegetni a kozmásabb részeket. felháborodásomban "lekiabáltam" a haját, hogy ki ne dobja, mert az is kaja! erre felháborodott, hogy ugyan nem gondolom, hogy megeszem, mert az rákot okoz!

háh! csak egy dolgot mondjatok, ami nem okoz rákot a mai világban! a halál nem ér.

szal kénytelen voltam azokat elszeparálni, egy órán keresztül szellőztetni a konyhában, hallgatni jóanyám csillámoltogatásait, de legalább nem maradok éhen!

és a hajamnak is szipcsi-szupcsi sütiillata lett! ha ilyen sampont kell vhonnan keríteni!

Kurvaannyát annak, aki ilyeneket kitalál, és csillámfasz a seggébe!

A bejegyzés trackback címe:

https://basszamega.blog.hu/api/trackback/id/tr502547156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása